Prins Robert II en Prinses Chantal

Op zondag 12 november jl. hebben de Hoonder tijdens een feestelijke carnavalsmiddag in Zalencentrum De Spil, Prins Robert II uitgeroepen tot Prins van de Hoonder. Prins Robert II (Geerlings) zal samen met Prinses Chantal (Koelen) het komende seizoen over het “Hoonderriek” gaan regeren onder het motto:

Neet lulle, mèr glaze vulle !!!

Prins Robert II en Prinses Chantal zullen de Hoonder gaan aanvoeren met ondersteuning van hun adjudanten Rivano (Geerlings), Berend (Viswat), Lea (Luites), Sander (Viswat), Chantal (van Berkel) en Frank (van Laar).

Prins Robert II, geboren op 6 oktober 1982 in Roermond, woont samen met Prinses Chantal, geboren op 22 september 1980 in Melick. Het prinsenpaar heeft twee kinderen, Melanie en de nog thuiswonende zoon Rivano, tevens adjudant.

Prins Robert II is werkzaam bij Houwen Elektro en Installatietechniek in Reuver. Zijn grote hobby is formule 1. Prinses Chantal werkt in Friture Boom in Maasbracht. Zij wandelt graag met de hond en houdt zich graag bezig met koken en bakken.

Prins Robert II is vanaf het seizoen 2015 / 2016 lid van de Raad van Elf van de Hoonder en daarnaast is hij adjudant geweest van Prins Berend I in het seizoen 2017 / 2018. Prinses Chantal is sinds kort lid van de Hoonder. Beiden zijn fervente carnavalsvierders.

Adjudant Rivano, zoon van Prins Robert II en Prinses Chantal, is geboren op 17 februari 2006 in Roermond. Rivano zit nog op het Connect College en daarnaast werkt hij bij Tommy Hilfiger in Maasmechelen. Hij voetbalt bij MBC’13 en daarnaast houdt hij wel van een potje gamen. Rivano is in seizoen 2017 / 2018 adjudant geweest van Prins Sander bij JCV de Pölle.

Adjudant Berend, geboren in Wessem en getrouwd met adjudant Lea (Luites), is zijn loopbaan bij de Hoonder gestart in het seizoen 1997 / 1998 als adjudant van Prins Huub I. In het seizoen 2017 / 2018 ging Berend de Hoonder voor als Prins Berend I, samen met zijn Prinses Lea. Beiden zijn ook nog actief in het bestuur van JCV de Pölle.

Adjudant Lea, geboren in Heerlen en getrouwd met adjudant Berend, heeft het druk met haar 5 kinderen en 7 kleinkinderen. Zij is huisvrouw met veel passie voor het verenigingsleven waaronder, zoals al opgemerkt, bestuurslid van JCV de Pölle.

Adjudant Sander, zoon van Berend en Lea, is een fanatiek carnavalsvierder en houdt daarnaast, net als Rivano, van gamen en vooral van veel chillen. Sander is in het seizoen 2017 / 2018 prins geweest van JCV de Pölle. Samen met Prins Robert en Prinses Chantal is hij van plan om er een geweldig carnavalsseizoen van te maken, ook al is het komende seizoen betrekkelijk kort.

Adjudant Chantal (van Berkel), 35 jaar jong, afkomstig uit Wessem, schoondochter van het Prinsenpaar, woont tegenwoordig in Maasbracht samen met Melanie. Kleren aan de man brengen is haar dagelijkse bezigheid als salesmanager. Daarnaast is Chantal lid van de schutterij in Wessem. Inmiddels heeft Chantal haar voetbalschoenen aan de wilgen gehangen. Die passie is ingeruild voor voetbal kijken. Van de derde helft heeft ze nog geen afscheid genomen. Om een lang verhaal kort te maken, Chantal sluit zich graag aan bij de spreuk van Prins Robert II.

Last but nog least, adjudant Frank, getrouwd met Ramona, met wie hij 2 kinderen heeft, te weten Dylano en Celina. Frank is geboren in Sittard, maar opgegroeid in Maasbracht.

Frank is werkzaam als Shift Supervisor bij Nedri Spanstaal in Blerick. Frank is voorzitter van Sint Nicolaas comité Maasbracht en daarnaast actief voor wat betreft het verzorgen van kinderfeesten of huisbezoeken. Ook is hij actief als voorzitter bij Jeugd en Jongerenwerk Midden Limburg, beter bekend als “Brach.nl”. Frank gaat graag met zijn gezin meerdere keren per jaar op vakantie in eigen land of naar ons favoriete land Kroatië.

Met carnaval is hij al vele jaren niet in Maasbracht te vinden, maar voor zijn schoonbroer Robert en schoonzus Chantal maakt hij dit jaar graag een uitzondering.

Prins Robert II en Prinses Chantal zullen met hun adjudanten op 7 januari 2024 receptie houden in Zalen Centrum De Spil in Maasbracht. Tevens houdt vorst Kevin dan zijn receptie vanwege zijn 1 x 11 jarig lidmaatschap van de Hoonder. De receptie begint om 13.11 uur.